Askerlik tecil hakkında sorum var. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Askerlik tecil hakkında sorum var.
4
●
170
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Askerlik tecil hakkında sorum var.
11-09-2024, 23:16:42
#1
sekoyum
askerliğim normalde 2030 yılına kadar tecilli şimdi tecilimi bozdursam kaç ay sonra askere gidebilirim bilgisi tahmini olan var mı
11-09-2024, 23:36:06
#2
KuSe
Şubat celbi (16 Ağustos 15 Kasım)
Mayıs celbi ( 16 Kasım 15 Şubat)
Ağustos celbi ( 16 Şubat 15 Mayıs)
Kasım celbi ( 16 Mayıs 15 Ağustos)
Hangisine en yakınsan onda gidersin yani şuan bozarsan kasım hayırlı olsun
11-09-2024, 23:36:51
#3
KuSe
Ama kasım celbi şimdi dolmuştur şubat olur %80
11-09-2024, 23:46:02
#4
sekoyum
KuSe adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ama kasım celbi şimdi dolmuştur şubat olur %80
teşekkürler hocam
12-09-2024, 01:15:40
#5
MythDev
Celp dönemleri belli genelde ama belirtilen zaman değişebiliyor. Mesela ben askere gittiğimde Şubat ayında işlem yapmıştım ve Mayıs çıkmıştı. Son 1 ay kalana kadar da değişmemişti. Son 1 ayda Temmuz olarak güncellenmişti ve Temmuz'da gitmiştim.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler