Benim şu aklıma geliyor. Örneğin ucuz sms onay sitelerinden, sms onaylı yapılıp satılmak istense sms + gmail ücreti vs dahil edilerek satılacak fiyat kurtarmaz mı? Hem sms onaylı olduğu için hesaplar daha güvenli hale gelmiş olmaz mı?
Çoğu sms onay firmasının verdiği numaralar kullanılmış oluyor ekstra olarak forumda 4-5 tl satıyorlar sms onay + Proxy aldığında zaten maliyeti en kötü 3-4 tl civarı oluyor. Forumda bu kadar ölücü olduğu sürece pek mantıklı gelmiyor
El ile üretime gelelim. Ben botunu kendim yapmaya bile piyasayı düşük bulurken eliyle üretip piyasayı taban fiyatta tutanlar daha komik. Uğraşıyorsun bari yükselt (sözüm meclisten dışarı)