• 10-09-2024, 15:13:14
    #1
    Merhaba arkadaşlar dgs sonuçları açıklandı iatediğim sonucu tam olarak almadım belli devlet ünileri geliyor ama istediğim bölümler bazıları özelden geliyor
    Ben şimdi özel tercih verdim ortalamamı yüksek tutup devlete yatay geçiş yaptığımda sadece okuduğum ay kadar mı ücret öderim yada tamamını ödemek zorundamıyım 1 yıl için
  • 10-09-2024, 15:17:03
    #2
    Harçları yıllık olarak ödersiniz ancak devlete geçişi iyice araştırın derim
  • 10-09-2024, 15:17:26
    #3
    Dönem aralarında geçiş yapıyorsunuz ve dönemlik ödeme yapıyorsunuz hocam bundan dolayı zaten okuduğunuz dönemi ödemiş olacaksınız
  • 10-09-2024, 15:18:22
    #4
    Onu okulunuzu arayıp sormanız daha mantıklı. Seçeceğiniz üniversite çok önemli. Adamlar donunuza kadar alıyor valla. O yüzden temkinli olun. Gerekirse araştırın gruplara girip
  • 10-09-2024, 15:25:15
    #5
    Özel üniversitelerde ücretler her dönemin başında ödeniyor.