Merhaba arkadaşlar dgs sonuçları açıklandı iatediğim sonucu tam olarak almadım belli devlet ünileri geliyor ama istediğim bölümler bazıları özelden geliyor
Ben şimdi özel tercih verdim ortalamamı yüksek tutup devlete yatay geçiş yaptığımda sadece okuduğum ay kadar mı ücret öderim yada tamamını ödemek zorundamıyım 1 yıl için
Üniversite hakkında
4
●102