merhabalar iyi geceler.

adcash kullanmaya başladım bu firma ödeme olarak nasıl çalışıyor bilgisi olan var mı?
örnek ben 1 eylülde çalışmaya başladım ve 100 dolar birikti bu tutarı ekim değilde kasım 1 indemi alıcağım?

1 ay parayı içerdemi tutuyor net bilgisi olan var mı ?