• 09-09-2024, 23:11:54
    #10
    Terleme kollarda ayaklarda uyuşukluk varsa.
    Kalp ile alakalı olma ihtimali yüksek.
    Hastaneye gidin lütfen
  • 09-09-2024, 23:18:20
    #11
    Kesinlikle bir sağlık kuruluşuna gidip tıbbi destek almanız lazım. Geçmiş olsun.
  • 10-09-2024, 00:24:24
    #12
    Raven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, şu anda nedenini bilmediğim bir şekilde hafif derin nefes almaya çalıştığımda kalbimde tarif edemeyeceğim bir acı hissi oluşuyor. Acı mı, ağrı mı, kısışmamı tam kestiremedim. Bu neden olabilir acaba, ilk kez yaşadığım için korkmalı mıyım açıkçası onu da bilmiyorum. Bunu düzeltmenin bir yolu varsa tavsiyelerinize gerçekten ihtiyacım var şu anda. Hepinize hayırlı akşamlar dilerim 🌼
    Bıçak batması gibiyse
    Kas tutulması (kulunc derler bizim.orda )muhtemelen o batıyor

    Sol kol.agrisi ve fil oturması gibiyse
    Kriz ihtimali

    Kalbinin altından başlayıp boğazına doğru ilerliyor ve boğulacak gibi oluyorsan muhtemelen mide yanması.

    Tavsiye değildir. Tıbbi tavsiye kesinlikle değildir.

    Her durumda hastaneye gidin
  • 10-09-2024, 12:03:51
    #13
    Selamlar hocam, aynı sorun bende de vardı acile gittiğimde röntgene yönlendirdiler gaz sıkışması olduğu ortaya çıktı. Krem ve hapla iş çözüldü ama siz yine de bi doktora gidin tabii ki.
  • 10-09-2024, 16:10:56
    #14
    Go to hospital.