• 09-09-2024, 18:56:55
    #1
    Dün 20 yaşıma girdim ve bugün gece 4 ' te SGK ' dan böyle bir mesaj geldi, nedir bu tam olarak

  • 09-09-2024, 18:57:57
    #2
    Genel sağlık sigortası öğrenciliği belgeleyin düşer
  • 09-09-2024, 18:58:06
    #3
    işsiz olduğun için gss kapsamına sokulmuşsun.
  • 09-09-2024, 18:59:03
    #4
    greenmile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    işsiz olduğun için gss kapsamına sokulmuşsun.
    Yani sonucunda ne olucak , okuyorum şuan zaten illa bir yerde çalışmam mı gerekiyor
  • 09-09-2024, 18:59:38
    #5
    Doğum gününü kutlamışlar, artık büyüdün aylık 600 tl ödeyeceksin diyorlar.
  • 09-09-2024, 18:59:49
    #6
    Hocam 20 yaşına geldikten sonra eğer üniversite okumuyorsanız babanızın üstünden düşüyorsunuz. Her ay gss borcu ödemeniz lazım, bende mezuna kaldığım sene ödemiştim.
  • 09-09-2024, 18:59:59
    #7
    bir şey olmaz. her ay belli miktar borç yazar. ayrıca 25 yaşına kadar sgkya okuduğunuza dair belge verdiğinizde kapsamdan çıkıyordunuz. en azından benim zamanımda öyleydi.
  • 09-09-2024, 19:00:26
    #8
    Gelir testi yaptırıp öğrenci belgeni göster para yazmasın boşa 😀
  • 09-09-2024, 19:02:51
    #9
    GSS Ücreti şuan itibariyle aylık 600 TL.
    Okuyorsanız öğrenci belgeniz ile sgk şübesine gidip borcu sildiriyorsunuz.