• 08-09-2024, 00:09:20
    #1
    Merhaba ben aranıza 2 hafta önce katıldım ve r10 da ticaret puanı kasmada sorun yaşıyorum ve bazı kullanıcılar gibi gerçekten güven vermediğim bir ticareti yapmak istemiyorum kullanıcı gidip 100 tll lik ürün alıyor bu sayede "güven" satın almış oluyor. Ben bu şekilde ticaret yapmadan nasıl trade puanımı artıracağım yaptığım işler python ile web otomasyonu trade için düşük fiyattan kişilere gidiyorum fakat çoktan onlar çok tanınmış kişilerle işlemlerini yapmış yada anlaşmış oluyorlar yada düşük tradeim var diye görüldü atanlarca bolca, velhasıl kelam yokmu bunun doğru düzgün bir yolu arkadaşlar yol göstermeniz lazım ilgilenen ve okuyanlar için teşekkür ederim.
  • 08-09-2024, 00:14:12
    #2
    Hizmet satın alarak.
  • 08-09-2024, 00:28:35
    #3
    Valla bazı şeyler için acele etme bence, İlk üye olduğum zamanlar geldi aklıma PM atardım satıyorsam parayı iş bitince, alıyorsam hemen parayı gönderirdim. PM atanlara aslında çok takilmiyorum çünkü bende onları yaptım.