• 07-09-2024, 00:38:23
    #1
    Brent petrol Temmuz ayında 87$'a çıktığında benzin 45.62TL'ye çıktı brent petrol 71.37$'a düştü benzin 41.85e düştü sadece.
    Brent petrol %21.90 düşmüşken bizde neden %9.29 indirim yansıtılıyor? Siz rahatsız olmuyor musunuz bu durumdan?
  • 07-09-2024, 00:40:19
    #2
    Aradaki farkla lazım olan mercedeslerin alınması gerek hiç mi düşünmüyorsunuz bunları?
    • ozcanal60
    • dev
    • Aras21
    ozcanal60, dev, Aras21 ve 2 kişi bunu beğendi.
    5 kişi bunu beğendi.
  • 07-09-2024, 00:42:31
    #3
    Zenginden alamakdıkları vergiler, milyar dolarlarca köprü ve yol garanti geçiş ücretleri nereden çıkacak? Tabii ki bizim cebimizden...
  • 07-09-2024, 00:44:18
    #4
    Ne yani diyanet maybachke binmesin mi ?
  • 07-09-2024, 00:46:09
    #5
    Devlet aklı diye bir şey var. Vardır devletin bir bildiği
  • 07-09-2024, 00:47:04
    #6
    Bknz: Kleptokrasi
  • 07-09-2024, 00:48:35
    #7
    Decentralized adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bknz: Kleptokrasi
    Muazzam. bu kelimeyi bilmiyordum.

    Kleptokrasi ya da yağma düzeni, bir ülkede iktidarı ele geçiren bir ailenin ya da siyasal veya dini grubun, o ülkenin kaynaklarını sistemli olarak soyması demektir ve kısaca hırsızlar rejimi anlamına gelir. Demokrasinin bütün kurumlarıyla yerleşmediği ülkelerde görülen bu durum, o ülkelerin gelişmesinin önündeki en büyük engellerden biri olmaktadır.

    Kleptokrasi'nin, Plütokrasi (Zenginlerin yönetimi) ve Oligarşi'den (Ayrıcalıklıların yönetimi) ayrılan bazı yönleri vardır. Kleptokrasi ile yönetilen bir ülkede yozlaşmış politikacılar, kendilerini hukukun üstünlüğünün dışında tutup; yandaş komisyonlar, rüşvetler ve özel ayrıcalıklar yoluyla, devlet fonlarını kendilerine ve ortaklarına yönlendirerek gizlice zenginleşirler. Bununla birlikte, kleptokratlar genellikle elde ettikleri kârlarının büyük kısmını, iktidarını kaybetme ihtimâline karşın, yurtdışı bankalarda muhafaza ederler.[1]
  • 07-09-2024, 00:48:39
    #8
    öyle demeyin hocam konuklarımızın ejder meyvesi yiyebilmeleri için her şey.
  • 07-09-2024, 00:51:15
    #9
    escapist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne yani diyanet maybachke binmesin mi ?
    Elbete binsin elbete fazladan fazladan devlete ödeme yapalım ama kardeşim bu aradaki farkla Günlük 16 milyon lira kasaya giriyor bu parayla diyanete Ali erbaşa her gün 3 tane Mercedes-Maybach S 580 4MATIC alırsın. aylardır bu böyle bu maybachlar nereye gidiyor.