Brent petrol Temmuz ayında 87$'a çıktığında benzin 45.62TL'ye çıktı brent petrol 71.37$'a düştü benzin 41.85e düştü sadece.
Brent petrol %21.90 düşmüşken bizde neden %9.29 indirim yansıtılıyor? Siz rahatsız olmuyor musunuz bu durumdan?