• 04-09-2024, 13:24:52
    #1
    Selamlar. Akbanktan QNB Finansbanka XX.XXX haneli bir ödeme aldım. Hesabından para çıktı gönderen kişinin, fakat 3.30 saattir ne gelen var ne giden hesabıma.

    Parayı gönderen kişi yanımda. Bankayı aradı para çıkmış diyorlar, kendi bankamı arıyorum para yok diyorlar.

    Ne oldu bizim bu para?

    ÇÖZÜLDÜ: Ard arda transfer söz konusu olduğu için, bana gönderilen para güvenliğe takılmış. Şubeden mail gönderildi, hesap sahibini arayıp onay alacaklar. Beklemedeyiz.
  • 04-09-2024, 13:25:59
    #2
    Sorun kesin akbankta baya sıkıntılı banka
  • 04-09-2024, 13:26:36
    #3
    💎 Brand & UI Designer
    Doğru yere gittiğinden emi miyiz? Yani dediğiniz gibi "para yok" diyorlarsa transfer olmuştur ama doğru adrese mi?
  • 04-09-2024, 13:27:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İsim soyisim , iban da eksiklik yok ise arayıp müşteri hizmetlerini sıkıştırın hocam 3 saat sürmemesi lazım ya geri yatırırlar ya geçer mecburen keyfe keder davranabiliyorlar bazen
  • 04-09-2024, 13:27:41
    #5
    Hocam Ad, Soyad ve IBAN'da hata olmadığına eminseniz saat 5i geçmeden kendi bankanızın şubesine gidip arkadaşınızdan aldığınız ödeme dekontunu teslim edin. Yardımcı olacaklardır.
  • 04-09-2024, 13:27:41
    #6
    Karşı taraf şubesini arasın müşteri hizmetlerini değil, havuzdadır o para havuzdan hesabına çeksinler.
  • 04-09-2024, 13:27:52
    #7
    Yanlış iban / Yanlış banka tercihi
  • 04-09-2024, 13:27:55
    #8
    gönderen isim soyisim yanlış bile olsa para kısa sürede gönderenin hesabına geri düşer ortada muhtemel bir sorun var. Bu kadar sürmesi normal bir durum değil
  • 04-09-2024, 13:30:16
    #9
    Arkadaşlar uygulama üzerinden kopyaladım ibanı, 10 defa da kontrol ettim, ne iban ne de isim hatalı.

    Şubeyi sıkıştırıyoruz iki taraflı, ikisi de topu birbirine atıyor.

    İkisi de bizde değil diyor. Kimde bu para?

    gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doğru yere gittiğinden emi miyiz? Yani dediğiniz gibi "para yok" diyorlarsa transfer olmuştur ama doğru adrese mi?
    Alihandroo16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsim soyisim , iban da eksiklik yok ise arayıp müşteri hizmetlerini sıkıştırın hocam 3 saat sürmemesi lazım ya geri yatırırlar ya geçer mecburen keyfe keder davranabiliyorlar bazen
    masienth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam Ad, Soyad ve IBAN'da hata olmadığına eminseniz saat 5i geçmeden kendi bankanızın şubesine gidip arkadaşınızdan aldığınız ödeme dekontunu teslim edin. Yardımcı olacaklardır.
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Karşı taraf şubesini arasın müşteri hizmetlerini değil, havuzdadır o para havuzdan hesabına çeksinler.
    cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış iban / Yanlış banka tercihi
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gönderen isim soyisim yanlış bile olsa para kısa sürede gönderenin hesabına geri düşer ortada muhtemel bir sorun var. Bu kadar sürmesi normal bir durum değil