Arkadaşlar uygulama üzerinden kopyaladım ibanı, 10 defa da kontrol ettim, ne iban ne de isim hatalı.

Şubeyi sıkıştırıyoruz iki taraflı, ikisi de topu birbirine atıyor.

İkisi de bizde değil diyor. Kimde bu para?

gcN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğru yere gittiğinden emi miyiz? Yani dediğiniz gibi "para yok" diyorlarsa transfer olmuştur ama doğru adrese mi?
Alihandroo16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İsim soyisim , iban da eksiklik yok ise arayıp müşteri hizmetlerini sıkıştırın hocam 3 saat sürmemesi lazım ya geri yatırırlar ya geçer mecburen keyfe keder davranabiliyorlar bazen
masienth adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam Ad, Soyad ve IBAN'da hata olmadığına eminseniz saat 5i geçmeden kendi bankanızın şubesine gidip arkadaşınızdan aldığınız ödeme dekontunu teslim edin. Yardımcı olacaklardır.
Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Karşı taraf şubesini arasın müşteri hizmetlerini değil, havuzdadır o para havuzdan hesabına çeksinler.
cetin61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yanlış iban / Yanlış banka tercihi
mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
gönderen isim soyisim yanlış bile olsa para kısa sürede gönderenin hesabına geri düşer ortada muhtemel bir sorun var. Bu kadar sürmesi normal bir durum değil