Arkadaşlar uygulama üzerinden kopyaladım ibanı, 10 defa da kontrol ettim, ne iban ne de isim hatalı.
Şubeyi sıkıştırıyoruz iki taraflı, ikisi de topu birbirine atıyor.
İkisi de bizde değil diyor. Kimde bu para?
Doğru yere gittiğinden emi miyiz? Yani dediğiniz gibi "para yok" diyorlarsa transfer olmuştur ama doğru adrese mi?
İsim soyisim , iban da eksiklik yok ise arayıp müşteri hizmetlerini sıkıştırın hocam 3 saat sürmemesi lazım ya geri yatırırlar ya geçer mecburen keyfe keder davranabiliyorlar bazen
Hocam Ad, Soyad ve IBAN'da hata olmadığına eminseniz saat 5i geçmeden kendi bankanızın şubesine gidip arkadaşınızdan aldığınız ödeme dekontunu teslim edin. Yardımcı olacaklardır.
Karşı taraf şubesini arasın müşteri hizmetlerini değil, havuzdadır o para havuzdan hesabına çeksinler.
Yanlış iban / Yanlış banka tercihi
gönderen isim soyisim yanlış bile olsa para kısa sürede gönderenin hesabına geri düşer ortada muhtemel bir sorun var. Bu kadar sürmesi normal bir durum değil