• 31-08-2024, 11:29:05
    #1
    Çok yakın bir kaynaktan (bundan öncekileri günü gününe vermişti ) aldığımız bilgiye göre bu hafta sigaraya yeniden zam yapılması söz konusu.

    Önceki yıllarda zam olayı yılda 1 kez olurken şuanda 2 ayda 1 şeklinde...
  • 31-08-2024, 11:30:22
    #2
    ✅CHATGPT-5 PRO🎦CAPCUT🔥
    Kötü günleri atlattık sıra daha kötü günlerde
  • 31-08-2024, 11:31:08
    #3
    100 lirada olsa içerizz diye şaka yapıyorduk , sanırım şaka gerçek olacak
  • 31-08-2024, 11:31:51
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ne yapsa beğenmiyorsunuz adam sağlığınızı düşünüp sigarayı alamayacak duruma getiriyor sizi (!)
  • 31-08-2024, 11:32:17
    #5
    Telafi edilemeyecek bir halde ülkem .
  • 31-08-2024, 11:36:06
    #6
    Üyeliği durduruldu
    2 ay da 1 mi
    Ayda 2 kez geliyor
  • 31-08-2024, 11:42:40
    #7
    Sigaraya ve diğer ürünlere zam yaptıkça milleti çalmaya teşvik ediyor. Kimseye iyilik felan yapıldığı yok madem bu kadar kararlı kapatsın kepenkleri görelim. Danışıklı dövüşten başka bişey değil. İçmeye devam zengin fakir çıksın meydana.
  • 31-08-2024, 11:47:24
    #8
    hayatımda hiç kullanmadım elime almışlığım yoktur...
  • 31-08-2024, 11:56:05
    #9
    Allah başımızdan eksik etmesin