• 29-08-2024, 08:39:59
    #10
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uyku saati kaçta peki?
    11 gibi en geç yatmış oluyorum. Ama 10 gibi yatarsam harika daha iyi hissediyorum.

    Bu arada pandemi de erken kalkmaya erken başladım. Saat 6'da kalkıyordum o sessizlik acayip huzur verdi. Kahvemi yapıp işlerimi yapıyordum. Gün içerisinde 2 saatte yapacağım işi sabahları o sakinlik ile 1 saatte yaptığımı fark ettim. Sonra saati erkene daha da erkene çekmeye başladım.
    Daha da keyifli oldu. 6'ya kadar bir çok işimi halletmiş oluyorum artık
  • 29-08-2024, 08:41:47
    #11
    Günaydın herkese, sabahın bereketi üzerinizde olsun.
    Daha uyumadım ve hala uykum yok

  • 29-08-2024, 09:17:50
    #12
    Bizimkiler biber ve domates salçası yapıyor beni sabah 5 de kaldırdılar gidip biber ve domates aldım
  • 29-08-2024, 09:39:34
    #13
    Bugün bir yarım saat geç kalktım 07.00
  • 29-08-2024, 12:02:42
    #14
    Engin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günaydın 06:00
    Her gün aynı şaşmaz
    Hocam ben sizi akşamları/geceleri de forumda görüyorum. Gerçek isminiz Ali Candan mı?
  • 29-08-2024, 14:12:38
    #15
    HizliResim.Net
    JustCore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam ben sizi akşamları/geceleri de forumda görüyorum. Gerçek isminiz Ali Candan mı?

    https://youtu.be/7amqc9IORPI?si=BugEKn7RcAWRwoZ6