SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Uyku saati kaçta peki?
11 gibi en geç yatmış oluyorum. Ama 10 gibi yatarsam harika daha iyi hissediyorum.

Bu arada pandemi de erken kalkmaya erken başladım. Saat 6'da kalkıyordum o sessizlik acayip huzur verdi. Kahvemi yapıp işlerimi yapıyordum. Gün içerisinde 2 saatte yapacağım işi sabahları o sakinlik ile 1 saatte yaptığımı fark ettim. Sonra saati erkene daha da erkene çekmeye başladım.
Daha da keyifli oldu. 6'ya kadar bir çok işimi halletmiş oluyorum artık