11 gibi en geç yatmış oluyorum. Ama 10 gibi yatarsam harika daha iyi hissediyorum.
Bu arada pandemi de erken kalkmaya erken başladım. Saat 6'da kalkıyordum o sessizlik acayip huzur verdi. Kahvemi yapıp işlerimi yapıyordum. Gün içerisinde 2 saatte yapacağım işi sabahları o sakinlik ile 1 saatte yaptığımı fark ettim. Sonra saati erkene daha da erkene çekmeye başladım.
Daha da keyifli oldu. 6'ya kadar bir çok işimi halletmiş oluyorum artık