CIA bize bir şey yapar mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
CIA bize bir şey yapar mı?
5
●
412
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
CIA bize bir şey yapar mı?
27-08-2024, 16:41:46
#1
Misafir
Yandex haritalarda bizim işletmenin konumu tam ABD büyük elçilik binasının yerinde görünüyor
CIA bize bir şey yapmasın sonra
bilalofficialz
,
cozucem
ve
HelloWorld
bunu beğendi.
3 kişi
bunu beğendi.
Kabul Edilen Cevap
HelloWorld
2 Beğeni
Mesaja Git
https://www.youtube.com/watch?v=AjHSRfo-W6g
27-08-2024, 16:47:12
#2
ademakcan
Bir gece ansızın.
27-08-2024, 16:48:06
#3
TulinPinar
Ben de diyorum pentagon bu saatte neden aykata
27-08-2024, 16:48:28
#4
Misafir
ademakcan adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir gece ansızın.
Hemen karşı binadalar oradan buraya uçmazlar İnşallah
27-08-2024, 17:21:56
#5
Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
HelloWorld
https://www.youtube.com/watch?v=AjHSRfo-W6g
27-08-2024, 17:24:58
#6
cozucem
O işlere CIA bakmıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler