• 25-08-2024, 21:12:21
    #10
    EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/1087904990-post31.html

    @Engin moderatör burada daha 24 saat bile olmamış demiş. ve dün cevaplamış. şuan daha 48 saat civarında olmuş oluyor.

    Şikayet konusu tabii ki de açılacak. Siz iade yaptığınıza dair dekontu paylaştığınızda zaten işlem sırası gelince konu kapatılacaktır.

    Bence biraz sakin olmalısınız.
    https://www.r10.net/sorum-var/419080...post1087910427

    bu konuyuda yanıtlar misiniz?
  • 25-08-2024, 21:13:33
    #11
    ardabasar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu çocuk forumun baş belası çok tuhaf çar valla dikkat edin size wp den yazıp sohbet etmek isterse etmeyin tüm hayatını öğrendim gereksiz yere beyninizde boş yer kaplamasın


    son acilan konulara bakarak bu yorumu yapmaniz ayri garip hocam teşekkürler.
  • 25-08-2024, 21:14:53
    #12
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    son acilan konulara bakarak bu yorumu yapmaniz ayri garip hocam teşekkürler.
    2 TANESİ AİLEME EDİLEN KÜFÜR
    1 tanesi de dertleşmek için açtığım konu manitam tarafından pusuya düşmüyorum ben sizin gibi
  • 25-08-2024, 21:15:42
    #13
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Siz istiyorsunuz ki herkes işi gücü bıraksın sadece sizinle ilgilensin. 200 bin kişilik bir forumda bunu isteyemezsiniz. Tek yapmanız gereken sabırlı olmak inanın bu şekilde yok yere kendinize zarar veriyorsunuz.
  • 25-08-2024, 21:16:16
    #14
    backlinkmatik.com
    kardeşim bir sal şu forumu ya, milletin işi gücü yok senle mi ugrasacak
  • 25-08-2024, 21:16:55
    #15
    yine ban yedi
  • 25-08-2024, 21:17:34
    #16
    Yeni Nesil Dijital Ajans
    Ben dedim ama yok yere kendine zarar veriyorsun diye...
  • 25-08-2024, 21:17:59
    #17
    PUHAHAHAHHAHAHAHAH GENE BAN YEDİ

    Gebercem Gülmekten
  • 25-08-2024, 21:19:43
    #18
    Ban yeme konusunda bana rakip oldu şimdi.