EKA Reklam adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
https://www.r10.net/1087904990-post31.html

@Engin moderatör burada daha 24 saat bile olmamış demiş. ve dün cevaplamış. şuan daha 48 saat civarında olmuş oluyor.

Şikayet konusu tabii ki de açılacak. Siz iade yaptığınıza dair dekontu paylaştığınızda zaten işlem sırası gelince konu kapatılacaktır.

Bence biraz sakin olmalısınız.
https://www.r10.net/sorum-var/419080...post1087910427

bu konuyuda yanıtlar misiniz?