• 22-08-2024, 23:39:26
    #1
    Merhaba, herkese iyi forumlar.

    Motor almak istiyorum uzun süredir ilanları takip ediyorum ama ilanların süreleri çok uzun. Neredeyse çoğu 1 aylık ilanlar.
    Benim de merak ettiğim şu an motor almak için yanlış zaman mı?
  • 22-08-2024, 23:40:04
    #2
    Kışın motor almanı öneririm, yaza göre kışın motor fiyatları bir tık daha uygun oluyor
  • 22-08-2024, 23:40:06
    #3
    Konu takip.
  • 22-08-2024, 23:40:15
    #4
    Para olsa bende ufak birşey almak istiyorum
  • 22-08-2024, 23:46:35
    #5
    Sene sonuna doğru %10-20'ye varan indirimli fiyattan alabilirsin acelen yoksa.
    Hem ekonomideki daralma, hem kış sezonu, hemde motorlarda yanlış bilmiyorsam Euro plus motorlara geçilecek geçen öyle bir video izledim. Bu yüzden bayiler elindeki "Euro" motorları çıkarmak zorunda olacaklarmış. Bu konuyu da araştır eğer böyle bişey varsa ciddi kampanyalar gelir.
  • 22-08-2024, 23:48:44
    #6
    Dilsiz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sene sonuna doğru %10-20'ye varan indirimli fiyattan alabilirsin acelen yoksa.
    Hem ekonomideki daralma, hem kış sezonu, hemde motorlarda yanlış bilmiyorsam Euro plus motorlara geçilecek geçen öyle bir video izledim. Bu yüzden bayiler elindeki "Euro" motorları çıkarmak zorunda olacaklarmış. Bu konuyu da araştır eğer böyle bişey varsa ciddi kampanyalar gelir.
    Hocam aklımda yamaha r25 ve cf moto sr 250 var. okulum ve fiyat farkından dolayı yamaha r25 sonraya kalıcak gibi. Dediğiniz indirimler olursa r25 düşünebilirim.
    Bahsettiğiniz kampanyalar tüm motorlarda geçerli mi?
  • 22-08-2024, 23:55:59
    #7
    motor piyasası durgun olduğundan 2. el piyasasında fiyat düşüşleri gözle görülür. Nakitiniz varsa bu piyasada güzel bir indirimle istediğiniz motoru alırsınız hocam.
  • 23-08-2024, 00:18:03
    #8
    Kışı bekleyin sene sonuna doğru bende motoru satıp kışın alttan üst modeli alacağım. Kışın dip yapıyor fiyatlar
  • 23-08-2024, 00:19:45
    #9
    mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kışı bekleyin sene sonuna doğru bende motoru satıp kışın alttan üst modeli alacağım. Kışın dip yapıyor fiyatlar
    Kışın peki en uygun fiyatlar ikinci el piyasasında mı oluyor sadece bayi fiyatlarını da etkiliyo mu