mertzafer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kışı bekleyin sene sonuna doğru bende motoru satıp kışın alttan üst modeli alacağım. Kışın dip yapıyor fiyatlar
Kışın peki en uygun fiyatlar ikinci el piyasasında mı oluyor sadece bayi fiyatlarını da etkiliyo mu