• 22-08-2024, 18:27:01
    #1
    Merhaba iyi günler ben betoncuyum adamlar bana borcunu ödemiyor Günü geçen kişilere mesaj atıp aradığımda Sinirlerim bozuluyor

    Bu sebepten otomatik sms atma uygulaması veya önerdiğiniz başka bir şey var mıdır

    Banka gibi zırt pırt mesaj atsın bakiye bu gecikti vsvssv
  • 22-08-2024, 18:30:14
    #2
    Tacizden alacağının kat ve katını tazminat ödersin.Kolay gelsin
  • 22-08-2024, 18:37:58
    #3
    Basit bir yazılım yapılıp netgsm den abonelik alınıp yapılabilir. Basit bir iptal sayfası hazırlanır rahatsız olan girip sms onayını iptal eder aksi durumda ağır cezalar alabilirsiniz