
Neden pasif öğrenci gözüküyorum?
8
●222
- Kabul Edilen Cevap
- 1 Beğeni
-
- 20-08-2024, 21:11:39Öğrencilik haklarından yararlanamazsın askerlik tecili vs. vs. kayıt yenileme yapmamışsın tamda anlayamadım ama pasif durumdasın.
- 20-08-2024, 21:12:06Yeni başlıyorum hocam ders kaydı vs yapamıyorum sanırım hazırlık olduğum içinDigitalPlus adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2024, 21:13:15Şimdi anladım olayı, öğrenci işlerine gidin durumu anlatın belki aktif yaparlar normalde dersler başlamadan olmuyor.rafygraph adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-08-2024, 21:53:48Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.Sanırım sizde zorunlu hazırlık okuyorsunuz , hazırlık sınıfı olduğunuz için 0. Sınıfsınız , bu yüzden aktif görünmüyor , normalde bu sorun ders kayıtlarından sonra çözülür ama sizde dönem başlayınca düzelir sanırım. Siz gene de öğrenci işlerini arayıp sorun isterseniz.
ve evet yararlanabiliyorsunuz