• 18-08-2024, 01:52:54
    #1
    Merhaba İyi Geceler.
    Hocamlar son raddeye kadar geldim yaşayan vardır diye size de sormak istedim bazen psikolojik de oluyor diyen doktor oldu çünkü.

    Benim kalp rahatsızlığım var, ama son 2-3 aydır sürekli geçmeyen çarpıntı, sersemlik,göğüste ağrı ve nefes darlığı var.

    Doktorumla görüştüm ve holter delin kalbi 24 saat ölçümünü alan cihaz takıldı, tek 1 doktor değil 2-3 farklı doktora daha gözüktüm kalp kapağımda problem var yıllardır ve son zamanlarda öyleyim normalde incelendi ve 10larca defa acile gittim kalp EKGsi çekildi.
    Buna rağmen bu kadar belirti yapmaz diyorlar, ama cidden gündelik hayatımı etkiliyor belki başka bir problemim vardır diye kan alındı çiğerlere beyne kulağa her sorun oluşturabilecek organa bakıldı gayet sağlıklı dediler.

    Hata nefes darlığım varken nefes testi yaptı göğüs hastalıkları polikiliğindeki bir doktor çok iyi dedi nefes alış verişin.

    Çok uzatmak istemiyorum ama bu durumu yaşayan oldu mu nasıl kurtuldunuz, geceleri kalp atışımı kulağımda duyuyorum ve göğsümde yanma oluyor şuan da var hatta kalp krizi mi geçiriyorum diye düşünmüyor değil insan ne kadar takmasam da. acile gidebilirim hemen evimin yanında yine kan alıp ekg ölçüp serum yapıp gönderirler onu biliyorum artık size sormak istedim

    Hayırlı geceler cümleten
  • 18-08-2024, 01:57:54
    #2
    Regnos.com
    Aynı şeyleri bende yaşamıştım evlilik öncesi fenalaşıyordum sıkıntı stresten. Doktora gittim efora ve o dediğiniz cihazı taktılar. Sonrasında bir kalp ilacı verdiler bir süre kullandım ve geçti. Geçmiş olsun
  • 18-08-2024, 02:00:46
    #3
    deSefa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktorların cogu anlamiyor Uyku apnesi olabilirsin bir araştır uykuda Nefesin kesiliyordur kalbinde ondan çarpıyor olabilir büyük bir ihtimal araştır derim birçok hastanede uyku merkezi var göğüs hastalıklara bakıyor cihazları var tabii bir de dengeli beslenme ve düzenli uyku Ayrıca Aşırı kilo tetikliyor zayıflamalısın
    hocam sadece uykuda veya öncesinde olan bir durum deseniz tamam derim bu durum olabilir ama şuan daha yatağa geçmedim balkonda oturuyorum anlattığım durum var özellikle göğsümde ayrı
  • 18-08-2024, 02:01:27
    #4
    Micron adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şeyleri bende yaşamıştım evlilik öncesi fenalaşıyordum sıkıntı stresten. Doktora gittim efora ve o dediğiniz cihazı taktılar. Sonrasında bir kalp ilacı verdiler bir süre kullandım ve geçti. Geçmiş olsun
    hocam bana da verdiler çarpıntı için ama sanırım bir işe yaramıyor, tekrar bunu doktorum ile görüşeceğim
  • 18-08-2024, 02:05:26
    #5
    Rakipsiz
    Göğüs ağrınız, sersemlik ve nefes darlığı için bir yorum yapamam ancak Kalp ritimiyle ilgili günlük sıvı alımınıza dikkat etmenizi öneririm az su içmenin kalp ritmini yükselttiğini biliyorum
  • 18-08-2024, 02:06:36
    #6
    Panik bozukluk olabilir. Psikiyatriye danışın birde. Bende de çarpıntı var doktor ilaç yazmamıştı ama çok rahatsız oldum dideral kullanıyorum. Basit ama çok etkili bir ilaç. Anksiyeteye de iyi geliyor
  • 18-08-2024, 02:10:29
    #7
    Merhaba hocam pm gönderemiyorum kutunuz dolu önden yazabilir misiniz?
  • 18-08-2024, 02:14:19
    #8
    Bedirhan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Göğüs ağrınız, sersemlik ve nefes darlığı için bir yorum yapamam ancak Kalp ritimiyle ilgili günlük sıvı alımınıza dikkat etmenizi öneririm az su içmenin kalp ritmini yükselttiğini biliyorum
    Kesinlikle doktorum da en az 2-3 litre su tüket demişti son zamanlarda biraz azalttım ama arttırmayı deneyeceğim
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Panik bozukluk olabilir. Psikiyatriye danışın birde. Bende de çarpıntı var doktor ilaç yazmamıştı ama çok rahatsız oldum dideral kullanıyorum. Basit ama çok etkili bir ilaç. Anksiyeteye de iyi geliyor
    hocam psikiyatrinin yaptığı gelene gidene ilaç vermek sanırım, uyuyamıyorum dahi dediğinde yanımda kuzenime ilaç yazdı bana da yazdı hatta anksiyete için kullanmadım
    ismlalpp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba hocam pm gönderemiyorum kutunuz dolu önden yazabilir misiniz?
    Merhaba, tabi ki hemen yazıyorum
  • 18-08-2024, 02:18:19
    #9
    Merhaba.
    Size detaylı bir şekilde anlatacağım dediklerimin dışında hiç birşey yapmayın ve dediğim hastaneye gidin sadece.

    Aynı sorunlar eşimde vardı 2-3 ay önce acıbadem özele gittik + göztepe özele gittik + ssk acile gittik
    3'ünde sonuç alamadım farklı farklı şeyler söylediler aciliyeti yok şuan durumu iyi dediler.

    Eşimin kalp sesini yatarken bende duyuyordum o derece ses yapıyor maalesef
    Ayrıca nefes darlığı + terleme
    Bunların hepsi aurt kapakçığı + kalp kapakçığı kaçak var demektir.
    Yaşınızın kaç olduğunu bilmiyorum ama biz hastanedeyken 88 yaşında kadının 4 defa bundan ötürü ameliyat olduğuna şahit oldum.

    Hiç bir şekilde X bir hastaneye gitmeyin size yakın yada uzak fark etmez gideceğiniz tek hastane.
    SİYAMİ ERSEK HASTANESİ
    Bu hastane haricinde hiç bir hastanede ameliyat olmayın bu hastane haricinde hiç bir hastanenin yapılan analizlerine güvenmeyin.
    Biz güvendik başımıza gelmeyen kalmadı.

    Bu hastane sadece kalp ve damar hastanesi ve dünya üzerinde ilk 4'de doktorları ise dünyada duyulmuş en iyi doktorlar.
    Ameliyat olacaksınız eğer ki kalp kapakçığında sorun var ise tek kapakçık ise balon yöntemi ile tedavi ediyorlar.
    Kasıktan giriyorlar içeride balon ile kapakçığı tedavi ediyorlar.
    Eğer çift kapakçık ise mecbur açık kalp ameliyatı olmanız gerekmektedir.

    Lütfen sadece.
    SİYAMİ ERSEK HASTANESİNE GİDİZİ İSTANBUL KADIKÖY

    NOT : NEDEN FARKI HASTANEYE GİTMEYİN DEDİĞİMİ BELİRTEYİM HASTANEDE 20 GÜN KALDIK VE ÇOĞUNLUĞU BAŞKA HASTANELERDE KALP AMELİYAT OLMUŞ FAKAT DAHA SONRASI ÇOK SORUN YAŞAMIŞ HASTALARDI.
    • CemC
    CemC bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.