Merhaba.
Size detaylı bir şekilde anlatacağım dediklerimin dışında hiç birşey yapmayın ve dediğim hastaneye gidin sadece.
Aynı sorunlar eşimde vardı 2-3 ay önce acıbadem özele gittik + göztepe özele gittik + ssk acile gittik
3'ünde sonuç alamadım farklı farklı şeyler söylediler aciliyeti yok şuan durumu iyi dediler.
Eşimin kalp sesini yatarken bende duyuyordum o derece ses yapıyor maalesef
Ayrıca nefes darlığı + terleme
Bunların hepsi aurt kapakçığı + kalp kapakçığı kaçak var demektir.
Yaşınızın kaç olduğunu bilmiyorum ama biz hastanedeyken 88 yaşında kadının 4 defa bundan ötürü ameliyat olduğuna şahit oldum.
Hiç bir şekilde X bir hastaneye gitmeyin size yakın yada uzak fark etmez gideceğiniz tek hastane.
SİYAMİ ERSEK HASTANESİ
Bu hastane haricinde hiç bir hastanede ameliyat olmayın bu hastane haricinde hiç bir hastanenin yapılan analizlerine güvenmeyin.
Biz güvendik başımıza gelmeyen kalmadı.
Bu hastane sadece kalp ve damar hastanesi ve dünya üzerinde ilk 4'de doktorları ise dünyada duyulmuş en iyi doktorlar.
Ameliyat olacaksınız eğer ki kalp kapakçığında sorun var ise tek kapakçık ise balon yöntemi ile tedavi ediyorlar.
Kasıktan giriyorlar içeride balon ile kapakçığı tedavi ediyorlar.
Eğer çift kapakçık ise mecbur açık kalp ameliyatı olmanız gerekmektedir.
Lütfen sadece.
SİYAMİ ERSEK HASTANESİNE GİDİZİ İSTANBUL KADIKÖY
NOT : NEDEN FARKI HASTANEYE GİTMEYİN DEDİĞİMİ BELİRTEYİM HASTANEDE 20 GÜN KALDIK VE ÇOĞUNLUĞU BAŞKA HASTANELERDE KALP AMELİYAT OLMUŞ FAKAT DAHA SONRASI ÇOK SORUN YAŞAMIŞ HASTALARDI.