• 17-08-2024, 03:18:16
    #10
    hyuuse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aga kız olmuş erkek olmuş ne farkı var allah aşkına, bende bunu anlamıyorum.
    Erkekler kızları ilahlaştırmasın, kızlar erkekleri.
    Bu nasıl soru biçimi? Özgüven problemi varsa eğer kız konusunu falan geçip ilk önce özgüvenini yerine getirebilmesi adına en önemlisi arkadaşınızın kişisel gelişimine özen göstersin ve kendini geliştirsin. Hayatın her alanında özgüven önemlidir.
    Spor yapabilir, sanat ile uğraşabilir, çeşitli sosyal aktivitelere katılabilir, kitap okuyabilir ve kişisel gelişim seminerlerine katılabilir.
    Kız tavlamaya çalışmadan önce önceliğinizin bunlar olması size hayatın her anında artı+ katacaktır.
    İletiyorum çok teşekkürlerrr
  • 17-08-2024, 03:20:11
    #11
    Hocam tecrübelerimi aktarayım. Ben gidip dışar da hiç bir kadınla tanışmam. @cirakk; Arkadaşımızın da dediği gibi telefonun da kades yüklüyse veya o an bir özgüven le size bakıp siz yanına gidince milyon tane oyun ve tuzakla karşılaşabilirsiniz.

    Tavsiyem Chat uygulamaları üzerinden olur. Arkadaşınızın iyi bir yeteneÄŸi olmalı. ÖrneÄŸin ben astrolojiden anlıyorum. Buda doÄŸal olarak kadınların ilgisini çekiyor. Ama emin ol ℅95 i ni engelliyorum. KonuÅŸma tarzları üslupları vs hoÅŸuma gitmiyor. Bir çoÄŸu maddi özgürlüklerini kazanmak yerine parası olan erkek bulma peÅŸinde. Bu açık bir gerçek.

    Bundan tam 1 yıl önceydi. Bu bahsettiğim chat uygulamalarının birinden bir kızla tanıştım. Kızla aynı şehirdeydik. Toplamda 4-5 sefer buluştuk. Herşey yolunda gidiyordu. Kız bir gün birden değişti benim karşıma çıktı ve dediki sen bana güzel bir gelecek kuramazsın. Güzel bir hayat kuramazsın dedi. (Maddi anlamda) . Benim hayallerim var dedi sen bunları gerçekleştiremezsin dedi Ben de dedim ki sen hayallerini tek başına gerçekleştirmeye çalışsan 12.000 TL Asgari ücretle mi gerçekleştireceksin dedim ( O zamanlar asgari ücret12.000 TL idi) Telefonu kapadı ve çekti gitti. 3 ay sonra profiline bir baktım bir baş harfi var. Dahada detaya girmek istemiyorum çok acı gerçekler öğrendim.

    Arkadaşınız özgüvensiz se büyük ihtimalle ilk tanıştığı kıza saf ve temiz duygular besleyecek ve Daha sonrasında hüsrana uğrayacaktır arkadaşınıza Aşık olmamasını tavsiye ederim hiçbir kadına inanmamasını tavsiye ederim. 29 yaşındayım bu bünye neler yaşadı bu bünye neler gördü. Yakışıklılık bir yere kadar. Arkadaşınızın parası kariyeri varsa zaten arayan değil aranan kişi olur. Arkadaşınıza arayan değil aranan kişi statüsü ne yükselmesini öneririm.

    UNUTMAYIN; Kadınlar erkekleri değil erkeklerin sunduğu iyi şart ve koşulları sever...
  • 17-08-2024, 03:21:39
    #12
    Spor yapın, para yapın, genel kültür yapın; kızlar sizi tavlar. Siz ortalarda dolaşın kafi.
  • 17-08-2024, 03:22:16
    #13
    Şimdi biri çıkar Kız tavlama Book satar
  • 17-08-2024, 03:22:40
    #14
    cirakk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kankam arkadaşının ismi Ahmet diyelim, gidiyorsun mekana, seçiyorsun bir hanımefendi arkadaşını tutuyorsun kolundan peşinden getiriyorsun. Hanımefendinin omuzuna dokunuyorsun, daha önce Ahmet ile tanıştın mı? diye bir soru yönlendiriyorsun, sonra barmenden bir içki isteyip arkadaşını izliyorsun.

    HIMYM'de çalışıyordu, sizde çalışmazsa kızda KADES falan varsa aman dikkatli olun dayak falan yemeyin mazallah Türkiye burası. İyi geceler.
    bu ÅŸey deÄŸil mi ya "Have you met Ted?"
  • 17-08-2024, 03:23:35
    #15
    Metin2sms adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi biri çıkar Kız tavlama Book satar
    E book satan biri olarak buna haykırdım 😂
  • 17-08-2024, 03:24:47
    #16
    Halitbey41 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tecrübelerimi aktarayım. Ben gidip dışar da hiç bir kadınla tanışmam. @cirakk; Arkadaşımızın da dediği gibi telefonun da kades yüklüyse veya o an bir özgüven le size bakıp siz yanına gidince milyon tane oyun ve tuzakla karşılaşabilirsiniz.

    Tavsiyem Chat uygulamaları üzerinden olur. Arkadaşınızın iyi bir yeteneÄŸi olmalı. ÖrneÄŸin ben astrolojiden anlıyorum. Buda doÄŸal olarak kadınların ilgisini çekiyor. Ama emin ol ℅95 i ni engelliyorum. KonuÅŸma tarzları üslupları vs hoÅŸuma gitmiyor. Bir çoÄŸu maddi özgürlüklerini kazanmak yerine parası olan erkek bulma peÅŸinde. Bu açık bir gerçek.

    Bundan tam 1 yıl önceydi. Bu bahsettiğim chat uygulamalarının birinden bir kızla tanıştım. Kızla aynı şehirdeydik. Toplamda 4-5 sefer buluştuk. Herşey yolunda gidiyordu. Kız bir gün birden değişti benim karşıma çıktı ve dediki sen bana güzel bir gelecek kuramazsın. Güzel bir hayat kuramazsın dedi. (Maddi anlamda) . Benim hayallerim var dedi sen bunları gerçekleştiremezsin dedi Ben de dedim ki sen hayallerini tek başına gerçekleştirmeye çalışsan 12.000 TL Asgari ücretle mi gerçekleştireceksin dedim ( O zamanlar asgari ücret12.000 TL idi) Telefonu kapadı ve çekti gitti. 3 ay sonra profiline bir baktım bir baş harfi var. Dahada detaya girmek istemiyorum çok acı gerçekler öğrendim.

    Arkadaşınız özgüvensiz se büyük ihtimalle ilk tanıştığı kıza saf ve temiz duygular besleyecek ve Daha sonrasında hüsrana uğrayacaktır arkadaşınıza Aşık olmamasını tavsiye ederim hiçbir kadına inanmamasını tavsiye ederim. 29 yaşındayım bu bünye neler yaşadı bu bünye neler gördü. Yakışıklılık bir yere kadar. Arkadaşınızın parası kariyeri varsa zaten arayan değil aranan kişi olur. Arkadaşınıza arayan değil aranan kişi statüsü ne yükselmesini öneririm.

    UNUTMAYIN; Kadınlar erkekleri değil erkeklerin sunduğu iyi şart ve koşulları sever...
    Hocam sosyal medyadan zaten yardırıyor konuşuyor ondan problem yok sadece reddedilmekten korkuyor .
    Cevabınız için çok teşekkürler gayet açıklayıcı olmuş
  • 17-08-2024, 03:27:06
    #17
    Kendisine yatırım yapsın, arkadaşının öğreneceği bir program, bir meslek, bir dil vs. bu değişik düşüncesinden daha iyidir.
  • 17-08-2024, 03:27:27
    #18
    hazır arkadaşınızın da üyeliği yokmuş bu sorulara uygun daha uygun platformlar var hocam