Herkese iyi akşamlar
Annemin 1.5 yıldır çalıştığı fabrikada son zamanlarda sürekli mecburi ücretsiz izine çıkartıyorlar 4 haftadır ücretsiz izinde haber veren eden de yok işten kendisi ayrılırsa herkesin bildiği gibi tazminat alamıyor tazminatını alabilmesi için ne yapmamız lazım
İş yeri tazminatı hakkında
7
●134
- 16-08-2024, 20:21:38
- 16-08-2024, 20:27:53Ettik diyelim hocam ondan sonra ne olacakPmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
(Birçok kişiyi çıkarmışlar bu arada) - 16-08-2024, 20:29:56Gecerli sebep sunamiyorlarsa mahkemeye vercen Ne olacakwhitebeard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2024, 20:32:06bir çok kişiyi çıkarmışsalar problem teşkil etmez şirketler devletin verdiği haklar nedeni ile dilediği zaman ücretsiz izine çıkarma hakkı var ama yinede bir iş mahkemesine bakan avukata danışsınwhitebeard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-08-2024, 20:35:42Eğer ücretsiz izine sizin isteğiniz dısında çıkartıyorlarsa tebligat çekin hocam noterden avukat ile görüşün sigorta geçmişinize bakın girdi çıktı yaptırmışlar mı bunları kontrol altında tutun.
- 16-08-2024, 23:35:09Hukuki danışmanlık almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz