• 16-08-2024, 20:21:38
    #1
    Herkese iyi akşamlar
    Annemin 1.5 yıldır çalıştığı fabrikada son zamanlarda sürekli mecburi ücretsiz izine çıkartıyorlar 4 haftadır ücretsiz izinde haber veren eden de yok işten kendisi ayrılırsa herkesin bildiği gibi tazminat alamıyor tazminatını alabilmesi için ne yapmamız lazım
  • 16-08-2024, 20:23:47
    #2
    Ucretsiz izne sadece sizimi veya kac kisiyi yada hangi bolumu ne icin ne sebeple cikardiklarina dair yazili belge talep edin
  • 16-08-2024, 20:27:53
    #3
    Pmann adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ucretsiz izne sadece sizimi veya kac kisiyi yada hangi bolumu ne icin ne sebeple cikardiklarina dair yazili belge talep edin
    Ettik diyelim hocam ondan sonra ne olacak
    (Birçok kişiyi çıkarmışlar bu arada)
  • 16-08-2024, 20:29:56
    #4
    whitebeard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ettik diyelim hocam ondan sonra ne olacak
    (Birçok kişiyi çıkarmışlar bu arada)
    Gecerli sebep sunamiyorlarsa mahkemeye vercen Ne olacak
  • 16-08-2024, 20:32:06
    #5
    whitebeard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ettik diyelim hocam ondan sonra ne olacak
    (Birçok kişiyi çıkarmışlar bu arada)
    bir çok kişiyi çıkarmışsalar problem teşkil etmez şirketler devletin verdiği haklar nedeni ile dilediği zaman ücretsiz izine çıkarma hakkı var ama yinede bir iş mahkemesine bakan avukata danışsın
  • 16-08-2024, 20:35:42
    #6
    Eğer ücretsiz izine sizin isteğiniz dısında çıkartıyorlarsa tebligat çekin hocam noterden avukat ile görüşün sigorta geçmişinize bakın girdi çıktı yaptırmışlar mı bunları kontrol altında tutun.
  • 16-08-2024, 20:39:08
    #7
    3 aydan fazla cikaramiyor kanuna gore
    İflas vs vs vs durumlar haric tabiki.
  • 16-08-2024, 23:35:09
    #8
    Hukuki danışmanlık almak isterseniz profilimdeki WhatsApp numarası üzerinden iletişime geçebilirsiniz