Bu bilet neden 1 kuruş? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bu bilet neden 1 kuruş?
3
●
424
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bu bilet neden 1 kuruş?
16-08-2024, 13:36:15
#1
slowy
https://www.biletwise.com/tr/goztepe...mac-biletleri/
goztepe maçı için 1kuruşluk bilet var ciddimi bunlar?
16-08-2024, 13:36:58
#2
Hit Botu
Üyeliği durduruldu
Sadece göztepeliler alabiliyor diye biliyorum.
16-08-2024, 13:38:29
#3
slowy
berathizms adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sadece göztepeliler alabiliyor diye biliyorum.
alayım hocam ben yinede :d
16-08-2024, 13:38:38
#4
Mera
slowy adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
https://www.biletwise.com/tr/goztepe...mac-biletleri/
goztepe maçı için 1kuruşluk bilet var ciddimi bunlar?
Satın alınmıyor
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler