Bunu nasıl yapıyorlar ? X - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Bunu nasıl yapıyorlar ? X
0
●
232
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Bunu nasıl yapıyorlar ? X
16-08-2024, 11:41:10
#1
akilicaslan3
Bazı hesaplarda bu şekilde bir şey görüyorum ve sanırım otomatik Tweet atıyor. Bunu nasıl yapıyorlar?
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler