• 14-08-2024, 22:01:23
    #1
    Tecrübe veya bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Bu araba alınır mı sizce, eksileri artıları nelerdir ?

    Örnek link: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91083915/detay
  • 14-08-2024, 22:03:04
    #2
    zamanımda hayalim di ama şu dönemde temizini bulmanın zor olacağını düşünüyorum
  • 14-08-2024, 22:06:55
    #3
    lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tecrübe veya bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Bu araba alınır mı sizce, eksileri artıları nelerdir ?

    Örnek link: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91083915/detay
    Keyifli bir araç. Sıradışı tasarımı ile her daim ilgi üzerinizde oluyor.

    30.000km'de yıllarca saklanmış araçta bile bobin arızası ile karşılaşmıştım. Kronik midir değil midir bilmiyorum. Çok da masraflı bir iş değildi.
    Onun haricinde süspansiyonlar segmenti gereği elbette sert.
    2 Kişilik gibi düşünün, arka tarafı tabureden farksız ve çok dar.

    Alırken düşük km ve işinin ehli bir eksper firmasına göstermeye önem gösteriniz. Çünkü alttan darbe alarak tüm hava yastıkları iptal edilip direnç ile kandırılmış, ama baktığınızda 1 parça bile boyası olmayanlara çok denk geldim. Gençlerin altında heba olmuş bir seri maalesef.

    Şimdiden hayırlı olsun.
  • 14-08-2024, 22:08:32
    #4
    Kaput şase podye işlemsizi bulmaya bakın. Scirocco gibi bunlarda hor kullanılan arabalar, yürüyene de baktırmak lazım. Onun dışında kaput tavan hariç boyaya takılmayın
  • 14-08-2024, 22:09:01
    #5
    hocam 2 yıldız RCZ biniyorum. ASLAN ASLAN

    benimki 156lık Otomatik Yearling paketi

    bakımlarını maslak peugeout ta yaptırmalısın hocam herkes bu thp motordan anlamıyor. Aracın da bakımlı alman lazım yoksa sanayiden çıkamazsın hocam.
    eksileri : arka koltuğa 1 kişi zor sığıyor yani araba 2 kişilik diyebilirim.


  • 14-08-2024, 22:10:24
    #6
    Fakiri zengin gösteren araba
  • 14-08-2024, 22:10:40
    #7
    Alırken nelere dikkat etmeliyim hocam ilanlarda öncelik

    sturfanda adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam 2 yıldız RCZ biniyorum. ASLAN ASLAN

    benimki 156lık Otomatik Yearling paketi

    bakımlarını maslak peugeout ta yaptırmalısın hocam herkes bu thp motordan anlamıyor. Aracın da bakımlı alman lazım yoksa sanayiden çıkamazsın hocam.
    eksileri : arka koltuğa 1 kişi zor sığıyor yani araba 2 kişilik diyebilirim.


  • 14-08-2024, 22:26:09
    #8
    6 yil kullandim 2 tane rcz sahibi oldum ikisi de tertemizdi, tek bir tavsiye yapabilirim alabilecek paran olmasi onemli degil binebilecek paran varsa al.
  • 14-08-2024, 22:32:57
    #9
    6 yıldır 301 6 aydır 5008 var. pejo bu ısı bılıyor. lakın bmw f serısıne dogru evrılecegız ıns.