lewy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tecrübe veya bilgisi olanlar yardımcı olabilir mi ? Bu araba alınır mı sizce, eksileri artıları nelerdir ?

Örnek link: https://www.sahibinden.com/ilan/vasi...91083915/detay
Keyifli bir araç. Sıradışı tasarımı ile her daim ilgi üzerinizde oluyor.

30.000km'de yıllarca saklanmış araçta bile bobin arızası ile karşılaşmıştım. Kronik midir değil midir bilmiyorum. Çok da masraflı bir iş değildi.
Onun haricinde süspansiyonlar segmenti gereği elbette sert.
2 Kişilik gibi düşünün, arka tarafı tabureden farksız ve çok dar.

Alırken düşük km ve işinin ehli bir eksper firmasına göstermeye önem gösteriniz. Çünkü alttan darbe alarak tüm hava yastıkları iptal edilip direnç ile kandırılmış, ama baktığınızda 1 parça bile boyası olmayanlara çok denk geldim. Gençlerin altında heba olmuş bir seri maalesef.

Şimdiden hayırlı olsun.