Temu 1 aydır sipariş gelmedi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temu 1 aydır sipariş gelmedi
8
●
246
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Temu 1 aydır sipariş gelmedi
14-08-2024, 11:43:29
#1
DigitalTrade
nekadar illet birşeymiş bu nezaman gelir tahminen
20 gündür gümrüktemi yani
14-08-2024, 11:45:23
#2
Krom1
6 ağustosta verdiğim sipariş gümrükten çıkmış sizinki hala bu durumda, zamana göre durum değişiyor. Can sıkıcı. Umarım siparişiniz en kısa sürede ulaşır hocam.
14-08-2024, 11:46:27
#3
KaRneL
sen birde türkiyeden alışveriş yap hep paranı alıyorlar hem ürünü göndermiyorlar
14-08-2024, 11:48:52
#4
Kaannkabil
30 günlük süreyi geçtiğinde parayı iade alabiliyorsunuz. bedavaya ürün almış olursunuz.
14-08-2024, 11:49:27
#5
FiKRAL
TASARIM AJANSI
1 ayı bulmadı ama bende de uzun sürdü.
Adamlar her şeyi mükemmel yapıyor, bizim devlet sağ olsun gümrükte sıkıntı çıkarmaktan başka işe yaramıyor.
14-08-2024, 11:50:34
#6
DigitalTrade
Kaannkabil adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
30 günlük süreyi geçtiğinde parayı iade alabiliyorsunuz. bedavaya ürün almış olursunuz.
ciddenmi
14-08-2024, 11:54:03
#7
Kaannkabil
DigitalTrade adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ciddenmi
Sanırım mevzuat değişmiş veya ben yanlış hatırlıyorum.
15-08-2024, 23:06:45
#8
Krom1
Bir güncelleme oldu mu hocam
15-08-2024, 23:07:40
#9
DigitalTrade
Krom1 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bir güncelleme oldu mu hocam
aynı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler