• 13-08-2024, 16:08:38
    #1
    Arkadaşımın mailine kod gönderdim ama henüz gelmemiş yaklaşık 4 saat oldu normal mi?
  • 13-08-2024, 16:09:16
    #2
    https://www.r10.net/invites.php buradan kodu alıp verebilir maile gerek yok
  • 13-08-2024, 16:09:58
    #3
    Davetiyenin alt kısmında Kod var hocam, onu iletebilirsiniz.
  • 13-08-2024, 16:10:55
    #4
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.r10.net/invites.php buradan kodu alıp verebilir maile gerek yok
    Teşekkür ederim hocam
  • 13-08-2024, 16:11:37
    #5
    Arkadaşıma davetye kodu gönderecem ama davetye kodunuz yoktur diyor ne yapmam gerek
  • 13-08-2024, 16:13:35
    #6
    NexusSyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşıma davetye kodu gönderecem ama davetye kodunuz yoktur diyor ne yapmam gerek
    yeni üyesiniz vakit geçirin büyük ihtimalle gelir
  • 13-08-2024, 16:13:44
    #7
    NexusSyra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşıma davetye kodu gönderecem ama davetye kodunuz yoktur diyor ne yapmam gerek
    Belirli bir süresi var hocam otomatik tanımlanıyor