• 13-08-2024, 14:46:47
    #10
    Televizyon, gazateyi bitirdi, sosyal medyada televizyonu biterecek. 20 yıl sonra televizyon sadece haber dinlemek için izlenecek.
  • 13-08-2024, 14:51:51
    #11
    Sadece haberleri dinlemek için kullanıyorum ben.
    Sadece Türkiye değil, bir sıra diğer ülkelerin de belli başlı haber ve bazı kanalları izliyorum.

    En azından denetime tabii olduğu için daha doğru bilgiler yer alıyor haberlerde. Gerçi taraf tutma da aşırı olmaya başladı.
    • disavurum
    disavurum bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 13-08-2024, 16:48:10
    #12
    Hologram teknolojisi yayıldığında mobil cihazlardan sağa sola ekran yansıtıp izleriz.

    Televizyon artık çağ dışı bir üründür.

    12 senedir kullanmıyorum.