• 13-08-2024, 09:45:58
    #1
    Selam arkadaşlar bu monitör alınır mı? Şu an hepsiburada'da sepette 7000 liraya düşüyor. Normalde Amazon'da 8000'e MSI G32CQ5P alacaktım ama bitti. Şu an en uygunu bu gözüküyor, kullanan var mı acaba tavsiye eder misiniz?

    Link: https://www.hepsiburada.com/monster-...ter%20Notebook
  • 13-08-2024, 09:52:18
    #2
    Üyeliği durduruldu
    32 inç Oyun Monitörü, QHD Çözünürlük ve 240 Hz Yenileme Hızı LS32BG652EUXUF | Samsung Türkiye üstüne koyabiliyorsan bunu al derim 1 aydır kullanıyorum böyle monitör yok
  • 13-08-2024, 09:58:16
    #3
    ygtgldsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Selam arkadaşlar bu monitör alınır mı? Şu an hepsiburada'da sepette 7000 liraya düşüyor. Normalde Amazon'da 8000'e MSI G32CQ5P alacaktım ama bitti. Şu an en uygunu bu gözüküyor, kullanan var mı acaba tavsiye eder misiniz?

    Link: https://www.hepsiburada.com/monster-...ter%20Notebook
    monster tavsiye etme pişman olursunuz hem kullanırken hem satarken sıkıntılı bir cihaz geçen sene bende vardı. bi hevesti 32 inç pişman oldum bide monster olunca pixelleri göreceksiniz.
  • 13-08-2024, 10:00:46
    #4
    daggers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    32 inç Oyun Monitörü, QHD Çözünürlük ve 240 Hz Yenileme Hızı LS32BG652EUXUF | Samsung Türkiye üstüne koyabiliyorsan bunu al derim 1 aydır kullanıyorum böyle monitör yok
    Bu kadar çıkamam hocam 9k maks
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    monster tavsiye etme pişman olursunuz hem kullanırken hem satarken sıkıntılı bir cihaz geçen sene bende vardı. bi hevesti 32 inç pişman oldum bide monster olunca pixelleri göreceksiniz.
    Teşekkürler hocam. Bu arada 32 inç tavsiye etmez misiniz?
  • 13-08-2024, 10:02:38
    #5
    1 yıldır Monster Aryond A32 kullanıyorum memnunum.
  • 13-08-2024, 10:06:27
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ygtgldsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu kadar çıkamam hocam 9k maks

    Teşekkürler hocam. Bu arada 32 inç tavsiye etmez misiniz?
    hocam 9k çıkıcaksan yine samsung bak monster aryond 32 inç çöp monitörü arkadaşta var lanet ediyor görüntü olarak rezil
  • 13-08-2024, 10:18:18
    #7
    kzlsnn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 yıldır Monster Aryond A32 kullanıyorum memnunum.
    nasıl memnunsunuz anlamıyorum daha başka monitor kullanın farkı anlarsınız diye düşünüyorum.

    32 inç ne için alacaksınız hocam onu cevaplayın size güzel bir monitor tavssiye vereyim
  • 13-08-2024, 10:21:26
    #8
    eminaknt adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nasıl memnunsunuz anlamıyorum daha başka monitor kullanın farkı anlarsınız diye düşünüyorum.

    32 inç ne için alacaksınız hocam onu cevaplayın size güzel bir monitor tavssiye vereyim
    Msi G32CQ5P alacaktım hocam stok bitti. 144 165hz 2k modellere bakıyorum
  • 13-08-2024, 10:22:06
    #9
    Monster 27" bakıyorum bende karar veremedim bir türlü.