Selam arkadaşlar bu monitör alınır mı? Şu an hepsiburada'da sepette 7000 liraya düşüyor. Normalde Amazon'da 8000'e MSI G32CQ5P alacaktım ama bitti. Şu an en uygunu bu gözüküyor, kullanan var mı acaba tavsiye eder misiniz?
Link:
https://www.hepsiburada.com/monster-...ter%20Notebook
monster tavsiye etme pişman olursunuz hem kullanırken hem satarken sıkıntılı bir cihaz geçen sene bende vardı. bi hevesti 32 inç pişman oldum bide monster olunca pixelleri göreceksiniz.