• 12-08-2024, 20:45:24
    #1
    Sadece tehdit ediyor. Vuracağız, affetmeyiz, intikam yakında vs.

    Saldıracağı günü bile Amerika açıklıyor. Resmen komediye döndü.

    Asla şiddetten yana değiliz orası ayrı tabi ama çok rüzgar yapıyor.

    Kendi cumhurbaşkanının cesedini bile 3 gün bulamadılar.

    Nereye gidiyoruz bilmiyorum ama kimseye bulaşmamak ve işin dışında kalmak en iyisi bence.
  • Kabul Edilen Cevap
  • 12-08-2024, 20:46:37
    #2
    Evet balon.
  • 12-08-2024, 20:47:01
    #3
    Bunlar birbirini ısırmaz
  • 12-08-2024, 20:48:29
    #4
    Balon ama onun patlaması bile bize zarar verir
  • 12-08-2024, 20:52:03
    #5
    çok iyi bir grafik-animasyon ekibi olduğu kesin.
  • 12-08-2024, 20:52:08
    #6
    yıllardır balon aynı bizdeki fetö gibi bişide onlarda var ama daha beteri gibi duruyor çok daha ileri safasında, hemde abd israil ortaklığı işin doğrusu işlerinede geliyor genel yapıda güçlü müslüman devleti yaratıyor kendince arap devletlerine korku salıyor kendince, zaten abd ile işbirlikleri yıllardır ortada hatta geçen iranın bir parası vardı onuda açtı abd buradan her daim iran, israil ve abd karlı çıkıyor.
  • 12-08-2024, 20:54:25
    #7
    Yanlış anlaşılma olmasın.
    Rusya mesela, 1 askeri ölse kıyameti koparıyor. Keza İsrail öyle. Ama bakıyoruz bu tarafa? Sadece rüzgar..
  • 12-08-2024, 20:54:42
    #8
    Balon değil ama ahmak. Hamas ve Hizbullah, İsrail ile savaşıyorsa ve onlara karşı direniyorsa bunun en büyük sebebi İran. İran onlara kimsenin yapmadığı silah yardımını yapıyor, eğitim veriyor. Abd yüzünden İsrail ile savaşmaktan çekinen bir ülke. Amerika aradan çekilirse İran sözde İsrail devletini haritadan siler.
  • 12-08-2024, 20:58:40
    #9
    Bu cevap, konu sahibi tarafından kabul edilebilir bir cevap olarak işaretlendi.
    Helyum dolu balon
    • globaltr
    • Ozkan1151
    globaltr ve Ozkan1151 bunu beÄŸendi.
    2 kiÅŸi bunu beÄŸendi.