Sadece tehdit ediyor. Vuracağız, affetmeyiz, intikam yakında vs.
Saldıracağı günü bile Amerika açıklıyor. Resmen komediye döndü.
Asla şiddetten yana değiliz orası ayrı tabi ama çok rüzgar yapıyor.
Kendi cumhurbaşkanının cesedini bile 3 gün bulamadılar.
Nereye gidiyoruz bilmiyorum ama kimseye bulaşmamak ve işin dışında kalmak en iyisi bence.