Sadece tehdit ediyor. Vuracağız, affetmeyiz, intikam yakında vs.
Saldıracağı günü bile Amerika açıklıyor. Resmen komediye döndü.
Asla şiddetten yana değiliz orası ayrı tabi ama çok rüzgar yapıyor.
Kendi cumhurbaşkanının cesedini bile 3 gün bulamadılar.
Nereye gidiyoruz bilmiyorum ama kimseye bulaşmamak ve işin dışında kalmak en iyisi bence.
Soruyorum! İRAN Balon mu?
13
●508
- Kabul Edilen Cevap
- 2 BeÄŸeni
-
- 12-08-2024, 20:52:08yıllardır balon aynı bizdeki fetö gibi bişide onlarda var ama daha beteri gibi duruyor çok daha ileri safasında, hemde abd israil ortaklığı işin doğrusu işlerinede geliyor genel yapıda güçlü müslüman devleti yaratıyor kendince arap devletlerine korku salıyor kendince, zaten abd ile işbirlikleri yıllardır ortada hatta geçen iranın bir parası vardı onuda açtı abd buradan her daim iran, israil ve abd karlı çıkıyor.
- 12-08-2024, 20:54:42Balon değil ama ahmak. Hamas ve Hizbullah, İsrail ile savaşıyorsa ve onlara karşı direniyorsa bunun en büyük sebebi İran. İran onlara kimsenin yapmadığı silah yardımını yapıyor, eğitim veriyor. Abd yüzünden İsrail ile savaşmaktan çekinen bir ülke. Amerika aradan çekilirse İran sözde İsrail devletini haritadan siler.