Selamlar,

HYPERX QuadCast S mikrofon aldım. Sesi çok az alıyor. Mikrofondan beklediğim kalitenin %5'i kadar Bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı?

Mikrofon OBS, Voicemeeter Banana için ayar gösterebilecek varsa çok sevinirim. İyi forumlar.