HYPERX QuadCast S Sesi Az | OBS Ayarını Bilenler? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
HYPERX QuadCast S Sesi Az | OBS Ayarını Bilenler?
0
●
38
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
HYPERX QuadCast S Sesi Az | OBS Ayarını Bilenler?
12-08-2024, 17:56:29
#1
Uxicerik
Selamlar,
HYPERX QuadCast S mikrofon aldım. Sesi çok az alıyor. Mikrofondan beklediğim kalitenin %5'i kadar
Bu konu ile ilgili bilgisi olan var mı?
Mikrofon OBS, Voicemeeter Banana için ayar gösterebilecek varsa çok sevinirim. İyi forumlar.
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler