• 12-08-2024, 13:35:32
    #1
    Merhabalar, kayıtlı bir cihazım var 20.12.2022 tarihinde kayıt edilmiş bunun açılması 20.12.2025 mi yoksa 1 ocak 2025 mi net bilgisi olan var mı?
  • 12-08-2024, 13:39:36
    #2
    Evet 1 ocak 2025'te kesin açılır. 3 takvim yılı dolmuş oluyor.
  • 12-08-2024, 13:46:18
    #3
    Cooper34 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet 1 ocak 2025'te kesin açılır. 3 takvim yılı dolmuş oluyor.
    Ben de öyle biliyorum da şimdi bir arkadaş 365x3 yıl dedi ona kafam takıldı.
  • 12-08-2024, 13:58:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    E devlette yazıyor
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, kayıtlı bir cihazım var 20.12.2022 tarihinde kayıt edilmiş bunun açılması 20.12.2025 mi yoksa 1 ocak 2025 mi net bilgisi olan var mı?
  • 12-08-2024, 14:00:33
    #5
    Enes59 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlette yazıyor
    E devlette kayıt olduğu tarih yazıyor da bitişi yazmıyo göremedim.
  • 12-08-2024, 14:01:42
    #6
    Üyeliği durduruldu
    IMEI Sorgulamadan bakabilirsin benimde 01.01.2025 de bitiyor
    Voli53 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E devlette kayıt olduğu tarih yazıyor da bitişi yazmıyo göremedim.