• 08-08-2024, 02:01:06
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sizin bildiğiniz 12k mı hocam KKTC için Dubaide ki fiyatlar hakkında bir bilginiz var mı peki forumda açan böyle şirket açan bir muhasebeci vardı sanırım ona da sormak lazım
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylık 12 k muhasebe ve ek masraflara gidebiliyormuş. 20-30 bin dolar 50 bin dolar çok demişler bir miktar para atıp sonra onu geri alıyorsunuz dubaide şirket açabilirsiniz 3 milyon tlye kadar %0 alıyorlar yıl boyunca. Hemde oturma izniniz oluyor ve saha uygun
  • 08-08-2024, 02:03:04
    #11
    bianka adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizin bildiğiniz 12k mı hocam KKTC için Dubaide ki fiyatlar hakkında bir bilginiz var mı peki forumda açan böyle şirket açan bir muhasebeci vardı sanırım ona da sormak lazım
    @Ortac International Accounting; abimizle görüş ben bildiğim kadar söyledim. Ayda bence minimum 300 k gelirin olmadan açmak çokda mantıklı değil
  • 08-08-2024, 02:16:03
    #12
    @Ortac International Accounting; öneririm.
  • 08-08-2024, 02:48:11
    #13
    Hocam %0 vergili bir sirket acma ihtimaline cidden inaniyo musunuz? Kktc de avantajlar var fakat sahis sirketi olmaz. Limited veya anonim acman gerekitor ki evet sogru cok buyuk maliyet.
  • 08-08-2024, 03:02:47
    #14
    Evet hocam cidden öyleymiş çok büyük maliyet
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam %0 vergili bir sirket acma ihtimaline cidden inaniyo musunuz? Kktc de avantajlar var fakat sahis sirketi olmaz. Limited veya anonim acman gerekitor ki evet sogru cok buyuk maliyet.
  • 08-08-2024, 03:03:37
    #15
    Bir danışacağım hocam teşekkür ederim iki konumda da yardımcı oldunuz
    buraxklc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @Ortac International Accounting; abimizle görüş ben bildiğim kadar söyledim. Ayda bence minimum 300 k gelirin olmadan açmak çokda mantıklı değil
  • 08-08-2024, 07:50:13
    #16
    dev
    Kurumsal Üye
    erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam %0 vergili bir sirket acma ihtimaline cidden inaniyo musunuz? Kktc de avantajlar var fakat sahis sirketi olmaz. Limited veya anonim acman gerekitor ki evet sogru cok buyuk maliyet.
    KKTC serbest liman bolgede KKTC disi elde edilen gelirde KDV ve kurumlar vergisi 0%. Ayrica kar dagilim vergisi de 0%.
  • 08-08-2024, 09:55:45
    #17
    En iyisi sanırım
    İlk açılış maliyeti daha düşük, blokeli bir sermaye yatırılıyor, sonrasında geri alınıyor.
    Mali müşavirlik ücretleri pahalı, vergi %0 bu yüzden oldukça avantajlı.
    Paranın aktarımı konusunda bir Mali Müşavir ile görüşmeniz en sağlıklısı olur.

    Alternatif şirket olarak Karadağ önerilmiş fakat mantıklı değil. Burada amacınız vergi avantajından faydalanmak, Karadağ'da şirket oturum amaçlı açılır.
    Muadili olarak Estonya'ya bakabilirsiniz.
  • 08-08-2024, 10:56:56
    #18
    Teşekkür ederim hocam
    Gelistirici adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk açılış maliyeti daha düşük, blokeli bir sermaye yatırılıyor, sonrasında geri alınıyor.
    Mali müşavirlik ücretleri pahalı, vergi %0 bu yüzden oldukça avantajlı.
    Paranın aktarımı konusunda bir Mali Müşavir ile görüşmeniz en sağlıklısı olur.

    Alternatif şirket olarak Karadağ önerilmiş fakat mantıklı değil. Burada amacınız vergi avantajından faydalanmak, Karadağ'da şirket oturum amaçlı açılır.
    Muadili olarak Estonya'ya bakabilirsiniz.