erkancan_87 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam %0 vergili bir sirket acma ihtimaline cidden inaniyo musunuz? Kktc de avantajlar var fakat sahis sirketi olmaz. Limited veya anonim acman gerekitor ki evet sogru cok buyuk maliyet.
KKTC serbest liman bolgede KKTC disi elde edilen gelirde KDV ve kurumlar vergisi 0%. Ayrica kar dagilim vergisi de 0%.