• 07-08-2024, 15:04:30
    #1
    Bismillahirrahmanirrahim diye yazılıyor evet fakat bismillahi rahmanir rahim diye mi okunuyor namaz esnasında.
  • 07-08-2024, 15:05:33
    #2
    Yani başka şekilde okunuşuda mı varmış
  • 07-08-2024, 15:06:58
    #3
    Yazıldığı gibi okunur. Tek nefeste.
  • 07-08-2024, 15:07:56
    #4
  • 07-08-2024, 15:08:21
    #5
    Bismillahirrahmanirrahim okurkende zaten bismillehirrahmanirrahim diye birleşik okursun bismille olcak sadece okurken yani a değil e
  • 07-08-2024, 15:09:02
    #6
    Hocam düz okuyorsunuz yani ilk defa böyle bi soru görüyorum 😅
  • 07-08-2024, 15:09:52
    #7
    Bence olduğu gibi okunur. zaten bu türkçe bu şekilde yazılmış okunuş olarak.
  • 07-08-2024, 15:17:19
    #8
    okunması gereken tilavet normalde bu şekilde olmalı ama böyle okuyamıyorsun diye de okumamazlık etmemeli kimse. Harfleri yutmadan yerini değiştirmeden okumak uygun olur


    https://www.youtube.com/watch?v=KpuL...akikatKitabevi
  • 07-08-2024, 15:20:38
    #9
    keremsec adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam düz okuyorsunuz yani ilk defa böyle bi soru görüyorum 😅
    Vesvese geliyor sürekli namazda doğru mu okudum diye.