• 07-08-2024, 03:24:33
    #10
    Growth Manager
    muskmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok teşekkür ederim hocalarim ağır psikolojik darbe yedim resmen eskiden nasil kullanmislar acaba
    eskiden bütün sitelerin teması oydu
  • 07-08-2024, 03:52:59
    #11
    2000 li yillardan kalan aliskanlik ile halen default tema kullaniyorum, modern temayi hic bir sekilde sevmedim
  • 07-08-2024, 08:45:33
    #12
    Valla ben de geçtiğimde afallamıştım, birkaç gün öyle kalmıştı sonra düzeltebilmiştim