Temayı Yanlışıkla Millattan Önce Yaptım - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Temayı Yanlışıkla Millattan Önce Yaptım
11
●
564
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
Temayı Yanlışıkla Millattan Önce Yaptım
1
2
07-08-2024, 03:24:33
#10
Jorphy
Growth Manager
muskmedya adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Çok teşekkür ederim hocalarim ağır psikolojik darbe yedim resmen eskiden nasil kullanmislar acaba
eskiden bütün sitelerin teması oydu
07-08-2024, 03:52:59
#11
TUANAM
2000 li yillardan kalan aliskanlik ile halen default tema kullaniyorum, modern temayi hic bir sekilde sevmedim
07-08-2024, 08:45:33
#12
qMachineCEO
Valla ben de geçtiğimde afallamıştım, birkaç gün öyle kalmıştı sonra düzeltebilmiştim
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler