• 06-08-2024, 08:06:38
    #1
    Kullanma fırsatım oldu sürüş deneyimi ve motoru çok beğendim uzun soluklu kullanan var ise deneyimlerini paylaşabilirmi alınırmı alınmazmı ne tür bakımlar yaptırılmalı.
  • 06-08-2024, 08:14:27
    #2
    Volta motor çok yeni aktif kullanmamış olsam da sorunlarının çok olduğunu fazlasıyla duydum madem bu tarzı beğeniyorsun aynı fiyat bandında hatta aynı kasa ile üretilmiş Kuba Chia 125 yada Arora Max-t Easy öneririm. Kuba chia 125 sıfır alıp kullandım 2000km'de sattım memnundum.
  • 06-08-2024, 08:53:05
    #3
    ualan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Volta motor çok yeni aktif kullanmamış olsam da sorunlarının çok olduğunu fazlasıyla duydum madem bu tarzı beğeniyorsun aynı fiyat bandında hatta aynı kasa ile üretilmiş Kuba Chia 125 yada Arora Max-t Easy öneririm. Kuba chia 125 sıfır alıp kullandım 2000km'de sattım memnundum.
    Bende aynı yorumlardan ve yedek parça sorunu duyduğumdan konuyu açtım ancak voltanın diğet modellerinde sorunların olduğunu gördüm hatta iki modelide kaldırmışlar kronik sorunlardan dolayı 30.000 km ye gelmiş birkaç kullanıcı ile görüştüm problem yaşamadıklarını düzenli bakım yaptırıldığı sürece bir sıkıntı çıkmayacağını söylemişler yedek parça olarakta apx5 modeli olarak yaşadığım küçük ilçede bile 3 adet yetkili servis olduğunu gördüm yedek parçalarıda gayet ucuz nasip olursa alacağım

    başka bir zamanda yorumu okuyacak arkadaşlar yazdıklarımın tamamı apx5 modeli için diğer modellerin şikayetleri ve kronikleri farklı.
  • 06-08-2024, 09:22:41
    #4
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kullanma fırsatım oldu sürüş deneyimi ve motoru çok beğendim uzun soluklu kullanan var ise deneyimlerini paylaşabilirmi alınırmı alınmazmı ne tür bakımlar yaptırılmalı.
    Apec ps5 kullanıyorum 125lik, bin km oldu gayet memnunum. Fiyatı ucuz parçası ucuz, ama servis 900 TL aliyor bakım için, ben gitmiyorum kendim değiştiriyorum. Fp icin alınır. Eğer çok km yapacaksan, saatlerce bineceksen kaliteli markalara bak
  • 06-08-2024, 09:29:39
    #5
    YTDBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Apec ps5 kullanıyorum 125lik, bin km oldu gayet memnunum. Fiyatı ucuz parçası ucuz, ama servis 900 TL aliyor bakım için, ben gitmiyorum kendim değiştiriyorum. Fp icin alınır. Eğer çok km yapacaksan, saatlerce bineceksen kaliteli markalara bak
    Yok hocam benimde ilk motorum olacak , tecrübem var ancak şahsıma ait ilk motorum olacak şehir içi kullanacağım uzun nadiren yol yaparım apx5 modelinde çok video izledim konuyu açtıktan sonra bakalım içime sindi umarım pişman olmam