• 05-08-2024, 18:24:18
    #10
    KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç bir şeyle uğraşma, çorbacı aç. Ama online çorbacı Kimsenin gelmesine gerek yok. Zaten biraz da yer altında kalıyormuş. Sipariş çıktıkça ver kuryeye götürsün. Trendyol, Yemek Sepeti, Getir yeter de artar sana. Çorba dediğin nedir, sabah yapıyorsun, kısık ateşte sıcak tutuyorsun, sipariş çıktıkça gönderiyorsun.

    Çorba hem ucuzdur hem de herkesin içtiği bir şey. Kimse çorba alırken iki kere düşünmez diye düşünüyorum. Rakamları da uygun tutarsan yanına da çeşit çeşit baharatları ekstra olarak alırsan +++ ekstra ekmek için de ekstra ücret alırsan, o küçük yuvarlak ekmekler oluyor toptan...

    Zaten şimdilerde kimse çorba içmek için haydi kalkın çorbacıya gidelim diye düşünmüyor, anca alkollü adam bunu yapıyor. Gerisi evine sipariş veriyor.

    Edit: Eklemeyi unutmuşum, bugün iki üç eleman çalıştırayım desen zaten kafadan 75.000 TL giderin olacak, ne gerek var? Adamların zaten kendi kuryeleri var mis gibi. Paran cebinde kalır. Hem de 100 TL'den sat gitsin, günde 50 sipariş çıkarsan 5000 TL ciro. Kira derdin zaten yok. Eleman derdin de yok. Sipariş çıkınca kepçeyle doldur koy masaya, fişi tak poşete, kurye alsın götürsün. Bunu yaparken çok rahat kendi işlerini de yürütürsün dijital anlamda.

    İyi forumlar dilerim
    Gayet mantıklı bence de yapılabilir
  • 05-08-2024, 18:29:19
    #11
    KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam hiç bir şeyle uğraşma, çorbacı aç. Ama online çorbacı Kimsenin gelmesine gerek yok. Zaten biraz da yer altında kalıyormuş. Sipariş çıktıkça ver kuryeye götürsün. Trendyol, Yemek Sepeti, Getir yeter de artar sana. Çorba dediğin nedir, sabah yapıyorsun, kısık ateşte sıcak tutuyorsun, sipariş çıktıkça gönderiyorsun.

    Çorba hem ucuzdur hem de herkesin içtiği bir şey. Kimse çorba alırken iki kere düşünmez diye düşünüyorum. Rakamları da uygun tutarsan yanına da çeşit çeşit baharatları ekstra olarak alırsan +++ ekstra ekmek için de ekstra ücret alırsan, o küçük yuvarlak ekmekler oluyor toptan...

    Zaten şimdilerde kimse çorba içmek için haydi kalkın çorbacıya gidelim diye düşünmüyor, anca alkollü adam bunu yapıyor. Gerisi evine sipariş veriyor.

    Edit: Eklemeyi unutmuşum, bugün iki üç eleman çalıştırayım desen zaten kafadan 75.000 TL giderin olacak, ne gerek var? Adamların zaten kendi kuryeleri var mis gibi. Paran cebinde kalır. Hem de 100 TL'den sat gitsin, günde 50 sipariş çıkarsan 5000 TL ciro. Kira derdin zaten yok. Eleman derdin de yok. Sipariş çıkınca kepçeyle doldur koy masaya, fişi tak poşete, kurye alsın götürsün. Bunu yaparken çok rahat kendi işlerini de yürütürsün dijital anlamda.

    İyi forumlar dilerim
    Mantıklı ama küçük şehir ve adım başı çorba satılan yer . dönercisi bile çorba satıyor. Ve 50-60 TL ye çorba(Mercimek-Ezogelin) satılıyor. 100 TL ye kellepaça satıyolar. Tek çorbayla kazanç olacağını sanmıyorum burada
  • 05-08-2024, 18:31:15
    #12
    Mubi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet mantıklı bence de yapılabilir
    Hocam zaten ben real müşteri toplamak için açılan yerlere karşıyım artık. Çünkü dünya tamamen sanallaşıyor. Bir sonraki jenerasyon bu kurgudan devam edecek.

    En mantıklısı işleri tamamen dijital yürütmek. Hem insanlarla uğraşmıyorsunuz hem elemanlarla uğraşmıyorsunuz hem de tek tip iş yaptığınızda ve sürüm yapabildiğinizde, müşteri de memnun olduğunda zaten hep alıyor. Çorba içen adam hep içer zaten. Bir kere içmez. Bu döner gibi bir şey değil. Kahvaltıda sadece çorba alışkanlığı olan insanlar var mesela.

    Ben en çok şuna dikkat ettim, çorba hızlı geliyorsa alıyor adam. İlginç bir şekilde en hızlı getirenden alıyor her türlü. Çünkü sıcak gelmesini istiyor çorbanın.

    Ayrıca çorbanın yanında ekstra baharat için ücret yazan bir çorbacı da göremedim şimdiye kadar. Belki adam kimyon atmayı seviyor çorbaya ve alacak ama yok.

    Aynı şekilde nane seviyor mesela ama ekstra seçeneklerde böyle bir şey yok. Tercih eden mutlaka tercih eder özellikle bazı baharatları seviyorsa ve orada da o seçenek varsa hep satar diye düşünüyorum.
  • 05-08-2024, 18:36:17
    #13
    Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mantıklı ama küçük şehir ve adım başı çorba satılan yer . dönercisi bile çorba satıyor. Ve 50-60 TL ye çorba(Mercimek-Ezogelin) satılıyor. 100 TL ye kellepaça satıyolar. Tek çorbayla kazanç olacağını sanmıyorum burada
    Hocam dükkan kaç m2 ona göre öneride bulunalım.
  • 05-08-2024, 18:47:52
    #14
    KDOGAN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam dükkan kaç m2 ona göre öneride bulunalım.
    ortalama 50 m2 .
    yan dükkanla birleştirebilirim oda 30-40 m2 dir
  • 05-08-2024, 18:51:35
    #15
    Skysoldiers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortalama 50 m2 .
    yan dükkanla birleştirebilirim oda 30-40 m2 dir
    Tekel dükkanı için yeterli gibi hocam