https://www.sahibinden.com/ilan/ikin...88743192/detay Merhaba şöyle bir ilan buldum da Sahibinden'de, çok temiz cihaz gibi geldi gözüme.
Birde eski modellerde Irak'tan falan gelenlerde toplama modeller satılıyormuş diye duydum, bu onlardan değildir dimi? Almanya'dan alınmış, faturası da var görselde. Sizce alınır mı?
Şu cihaz alınır mı?
2
●206
- 05-08-2024, 14:58:51Yurtdışı cihazı tavsiye etmiyorum 20k ya geçen 14 pro maxın kapalı kutusunu sordum 34 35k dediler yurtdışı. 2.el yurtdışı almayın alıyosanızda kapalı kutu alın