• 05-08-2024, 02:04:14
    #1
    Öncelikle merhaba trendyol üzerinden satış yapmak istiyorum ama şahıs şirketi kurmak gerekiyormus nasıl oluyor ücret ne kadar gidiyor
    Bilgi verebilecek varmı çok anlamam bu işlerden ama yanlis birşey yaparsan çok büyük cezalar ödersin diyenler var
  • 05-08-2024, 02:05:42
    #2
    Ortalama 1 1.5 2 k arası açılış ücreti olacaktır onun haricinde aylık muhasebeci ücreti bulunmakta tabi bu 600 2000 tl arası degişmektedir

    Şirketi kesinlikle aç 1 tl gelse bile faturasını bir şekilde kes artık Maliyenin şakası gerçekten yok
  • 05-08-2024, 02:06:19
    #3
    bilalofficialz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhaba trendyol üzerinden satış yapmak istiyorum ama şahıs şirketi kurmak gerekiyormus nasıl oluyor ücret ne kadar gidiyor
    Bilgi verebilecek varmı çok anlamam bu işlerden ama yanlis birşey yaparsan çok büyük cezalar ödersin diyenler var
    Bu konuyu sadece muhasebeciye danış
  • 05-08-2024, 02:09:39
    #4
    Merhaba, evet pazaryerlerinde satış yapabilmek için şirket açarsanız gerekiyor. Şahıs şirketi açabilirsiniz 29 yaşından küçükseniz ilk şirketinizde genç girişimci desteği ile 1 yıl bağkur ve belli bir kazanca kadar vergiden muaf olursunuz sadece %20 KDV ödersiniz. Bir muhasebeci ile görüşerek daha fazla bilgi alabilirsiniz. Kötü yanı genç girişimci desteğiniz yoksa veya bitiğinde bağkur ödemeniz gerekecek ve vergi oranları çok yüksek şahsi fikrim budur.
  • 05-08-2024, 02:16:01
    #5
    @cagriyyilmaz;
  • 05-08-2024, 02:37:04
    #6
    Trendyol için şahıs şirketi açacaksanız, hiç bir başlangıç ücreti ödemezsiniz.

    Hatta şirket açmak için muhasebeci ye bile gerek yoktur.

    Tüm işlemleri internet vergi dairesinden iş yeri açılışı dilekçesi vererek yapabilirsiniz. (Detaylı bilginiz yoksa bu işi tek başınıza yapmanızı önermem yanlış dilekçe verebilirsiniz)

    Açılış ücreti isteyen muhasebeci arkadaşlardan uzak durmanızı öneririm. Bazı muhasebeci arkadaşlar hava parası gibi açılış parası alıyorlar

    Kendinize bir muhasebeci bulun ve aylık ücrette anlaşın. Dilekçenizi versin. Ticaret odasına kayıt olmanıza gerek yoktur.

    Home-Ofis olarak oturduğunuz evi göstererek şahıs şirketi açmanız mümkündür.
  • 05-08-2024, 11:17:52
    #7
    Mera adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trendyol için şahıs şirketi açacaksanız, hiç bir başlangıç ücreti ödemezsiniz.

    Hatta şirket açmak için muhasebeci ye bile gerek yoktur.

    Tüm işlemleri internet vergi dairesinden iş yeri açılışı dilekçesi vererek yapabilirsiniz. (Detaylı bilginiz yoksa bu işi tek başınıza yapmanızı önermem yanlış dilekçe verebilirsiniz)

    Açılış ücreti isteyen muhasebeci arkadaşlardan uzak durmanızı öneririm. Bazı muhasebeci arkadaşlar hava parası gibi açılış parası alıyorlar

    Kendinize bir muhasebeci bulun ve aylık ücrette anlaşın. Dilekçenizi versin. Ticaret odasına kayıt olmanıza gerek yoktur.

    Home-Ofis olarak oturduğunuz evi göstererek şahıs şirketi açmanız mümkündür.
    Merhabalar, hava parası dediğiniz için cevap verme gereği duydum. Yasalarda yer alan Mesleki Ücret tarifesi içerisinde yer almayan hiç bir ücreti Mali Müşavirler talep etmez.
    Sizin de dediğiniz gibi yanlış dilekçe verebilme ihtimaline karşı, bizim de bir avukat bir doktor gibi bilgi birikimimiz üzerinden yapacağımız işlemin bir karşılığı tabi ki olmalı diye düşünüyorum. Umarım sizde öyle düşünürsünüz.
  • 05-08-2024, 11:50:30
    #8
    harunzdmr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar, hava parası dediğiniz için cevap verme gereği duydum. Yasalarda yer alan Mesleki Ücret tarifesi içerisinde yer almayan hiç bir ücreti Mali Müşavirler talep etmez.
    Sizin de dediğiniz gibi yanlış dilekçe verebilme ihtimaline karşı, bizim de bir avukat bir doktor gibi bilgi birikimimiz üzerinden yapacağımız işlemin bir karşılığı tabi ki olmalı diye düşünüyorum. Umarım sizde öyle düşünürsünüz.
    Tamamen yanlış anlaşılma olmuş

    Tabii ki sizlerin de avukat arkadaşlar gibi açılış ücreti alma hakkınız var ben buna itiraz etmiyorum. Sadece zaten aylık ücrette anlaşma yapılmış kişilerden ücret alınmasına karşıyım.

    Yoldan geçen biri bana şirket açın diye gelirse, Elbette ücret alacaksınız hakkınızdır.

    İyi çalışmalar dilerim.