• 04-08-2024, 21:02:56
    #1
    İndirimli ceza ödeyen varmı trafik cezası arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilrmi ?
  • 04-08-2024, 21:18:04
    #2
    ilk cezamı indirimli ödemiştim konu nedir ki ne sormak istiyorsunuz ?
  • 04-08-2024, 21:25:46
    #3
    Kral bana ceza makbuzuda gelmedi ama ceza katlanıyor katlanıyor ceza
  • 04-08-2024, 21:28:54
    #4
    Makbuz gelmediyse tebliğ edilmiş sayılmıştır, tebliğ tarihinden sonra 15 gün süreniz var, o sürede inidirimli ödeyebilirsiniz, tebliğ tarihinden sonra o süreyi geçirdiyseniz katlanır ceza, onu iyi araştırın.

    edit: 15 günlük süre 1 aya uzatılmış.
  • 04-08-2024, 21:36:47
    #5
    Buna göre, trafik idari para cezasının yüzde 25 indirimli ödenebildiği süre, cezanın tebliğ tarihinden itibaren 15 günden bir aya uzatıldı.

    İçişleri Bakanlığı