İndirimli ceza ödeyen varmı ? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İndirimli ceza ödeyen varmı ?
4
●
192
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
İndirimli ceza ödeyen varmı ?
04-08-2024, 21:02:56
#1
Kudret52
İndirimli ceza ödeyen varmı trafik cezası arkadaşlar varsa lütfen yardımcı olabilrmi ?
04-08-2024, 21:18:04
#2
Gomedyen
ilk cezamı indirimli ödemiştim konu nedir ki ne sormak istiyorsunuz ?
04-08-2024, 21:25:46
#3
Kudret52
Kral bana ceza makbuzuda gelmedi ama ceza katlanıyor katlanıyor ceza
04-08-2024, 21:28:54
#4
Milenyum
Makbuz gelmediyse tebliğ edilmiş sayılmıştır, tebliğ tarihinden sonra 15 gün süreniz var, o sürede inidirimli ödeyebilirsiniz, tebliğ tarihinden sonra o süreyi geçirdiyseniz katlanır ceza, onu iyi araştırın.
edit: 15 günlük süre 1 aya uzatılmış.
04-08-2024, 21:36:47
#5
aves
Buna göre, trafik idari para cezasının yüzde 25 indirimli ödenebildiği süre, cezanın tebliğ tarihinden itibaren 15 günden bir aya uzatıldı.
İçişleri Bakanlığı
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler