• 04-08-2024, 19:10:49
    #1
    Arkadaşlar hayatımda bileğim bile burkulmamıştı bowling oynamaya gitim düştüm sağ el bileğim kırıldı 2 yerden. Tanı Radius Alt Uç kırığı 8 gündür elim alçıda aranızda yaşaya varsa neyse dikkat etmeliyim yanlış kaynamasından korkuyorum ilikli kemik suyu içiyorum elimi kullanmıyorum şu konuya dikkat et dediğiniz bi yer var mı? Allah herkese sağlık versin şu yazıyı tek elle çok zor yazdım.

    Rötegen den anlayan varsa diye resim atıyorum.


    İLK KIRILDIĞI HALİ İLK 2 RESİM SONRAKİ İKİ RESİM ALÇIDAKİ SON HALİ







  • 04-08-2024, 19:12:17
    #2
    geçmiş olsun
  • 04-08-2024, 19:12:27
    #3
    🏆 En İyi SMM Paneli 🏆
    Geçmiş olsun
  • 04-08-2024, 19:13:15
    #4
    Dostum 10 yıl önce filan benim sol el bileğim kırılmıştı. 45 gün filan alçıda kaldı. Alçı çıktıktan sonra bileğinin inceldiğini gözünle göreceksin. Fizik tedavi bazı egzersizler veriyor onları aksatmadan evde uygula.
    Hala ne zaman soğuk hava olsa sızlar.
    O kol ile az ağır eşya taşısam ağrır. Yani ömür boyu varlığını hissettiriyor o kırık

    Geçmiş olsun şimdiden.
  • 04-08-2024, 19:15:35
    #5
    İçim cız etti allah yardımcınız olsun hocam. benimde çok kafam kırıldı bilirim...
  • 04-08-2024, 19:17:35
    #6
    yeni fobi yüklendi geçmiş olsun
  • 04-08-2024, 19:21:21
    #7
    Geçmiş olsun, bol bol kelle paça tüketmeniz yararınıza olur, kemiğinizin iyileşmesine katkı sağlar.
  • 04-08-2024, 19:22:16
    #8
    Kurumsal PLUS
    geçmiş olsun hocam
  • 04-08-2024, 19:35:25
    #9
    Öncelikle geçmiş olsun. Ben de 25 yaşındayım. Şubat ayında bisikletten düştüm sol kolumu çok fena çarptım. Hastaneye acile gittim. Bana acildeki kız çıkık var dedi kolumu alçıya aldı. Sonra devlet hastanesinde ortopediye gittim. röntgene ek olarak tomografi istedi. Çektirdim baktı. Senin kolun kırılmış ameliyat olman lazım dedi. Çok korkutucu konuştu. Sonra para verip özel hastaneye gittim. Benden MR istedi. MR çektirdik bir de o baktı. Kırık o kadar küçük ki bu kadar kırıktan ne olacak dedi. Çıkarttı alçıyı. Bana bir dirseklik verdi. Ben 1 ay sonra spor salonunda 12-16 kilo dumbell ile sporuma devam ediyordum. Şimdi de gayet iyiyim şükür. Sakın haaa tek bir doktorun dediğine aldanma. Hepsi farklı konuşuyor. En az 3 doktora görün. Eğer bütçen varsa özelde git uzun uzun detaylı olarak anlatsın sana.