Dostum 10 yıl önce filan benim sol el bileğim kırılmıştı. 45 gün filan alçıda kaldı. Alçı çıktıktan sonra bileğinin inceldiğini gözünle göreceksin. Fizik tedavi bazı egzersizler veriyor onları aksatmadan evde uygula.
Hala ne zaman soğuk hava olsa sızlar.
O kol ile az ağır eşya taşısam ağrır. Yani ömür boyu varlığını hissettiriyor o kırık

Geçmiş olsun şimdiden.